Dordrecht, Nederland

The End

1 juni 2017 - Dordrecht, Nederland

Inmiddels is het alweer de tweede dag dat ik thuis ben.

De laatste drie nachten in Bangkok had ik een heerlijk hotel met zwembad geboekt. De laatste 2 volle dagen die ik had heb ik niet super veel meer gedaan. Naar een leuke markt geweest, souvenirs en kadootjes gekocht en bij het zwembad gelegen (zo lang het niet regende...)

De terug vlucht is allemaal prima gegaan en op Schiphol stonden mijn ouders, zussen, Komes en Colette me op te wachten zonder dat ik het wist! Echt super lief :)

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor alle tips die ik gehad heb. Hier hebben zeker goede bij gezeten waar ik veel aan heb gehad!

Ik heb absoluut geen spijt van het besluit om mijn huis en baan hiervoor op te geven, het is het 100% waard geweest. Het enige wat ik nog denk is waar heb ik me druk om gemaakt en waarom heb ik niet alleen een heen ticket geboekt? :P
Wat overigens wel heel fijn is aan terug zijn is, buiten iedereen weer zien natuurlijk, mn kledingkast!!! Na 3 maanden eindelijk weer is andere kleren en schoenen aan! Want eerlijk, 3 maanden uit een backpack leven is op een gegeven moment best eentonig.... Dit was soms trouwens ook best irritant, ik was best vaak mn spullen kwijt.

Ik heb tijdens deze maanden heel veel mensen van overal ter wereld ontmoet. Zij hebben er mede voor gezorgd dat dit een onvergetelijke ervaring is geworden. Sommige ontmoette ik maar voor 1 of 2 dagen, sommige voor langer en er zijn er ook zeker die ik ergens op de wereld weer zal zien!

Iedereen die ik tijdens mijn reis ontmoet heb, bedankt voor de super tijd!

En iedereen die mijn blogs heeft gelezen natuurlijk ook bedankt voor jullie interesse en alle berichtjes die ik kreeg :) ik kan zien hoeveel mensen dit elke keer lazen en waren er meer dan ik verwacht had!

Gelukkig is het hier in Nederland nog even mooi weer dus is de overstap niet zo groot en kan ook hier nog even verder genieten. Voor mn vriendinnetjes en familie die ik hier alweer gezien heb, ik ben super blij jullie weer te gezien te hebben! En voor de rest, tot snel!

1. Martine:
    1 juni 2017
    Hey Sanan, het was echt supergaaf om jouw blog iedere keer te lezen. Veel plezier nog nu je weer thuis bent. En mocht je je vervelen.............het plekje naast mij is nog steeds beschikbaar...................
  2. Conny Van Roosmalen:
    1 juni 2017
    Echt super dat je het gedaan hebt niet iedereen zou het durven , en het was super leuk om te lezen.Tot snel bij Kihon ;-)
  3. Coby:
    1 juni 2017
    Ook weer fijn om in Dordt city te zijn,toch?
    Nog lekker nagenieten van je heerlijke reis .
    Hoop je snel te zien en te spreken
  4. Colette:
    2 juni 2017
    ❤️❤️❤️
  5. Tonny laats:
    3 juni 2017
    Hee Nan, toch wel heel fijn dat je er weer bent. Echt genoten van je verhalen en dat terwijl, ik zelf zo'n wereldreiziger ben . Maar dat wist je al .